Innolog

<

Innofactor Innolog™

Datatilsynet henstiller til, at organisationer foretager intern automatiseret overvågning af uhensigtsmæssige eller usædvanlige søgemønstre for proaktivt at dokumentere brugen af følsomme-, fortrolige- og personhenførbare data. Som en del af de nye dokumentations- og logningskrav har Innofactor udviklet en teknisk løsning til blandt andet kommuner og regioner, der understøtter denne dokumentations- og logningsproces.

Innofactor tilbyder derfor en skalerbar løsning med en automatiseret, simpel og distribueret rapportering til de ledere, HR- & datasikkerhedsansvarlige, der er relevante for sikkerhedsområdet. Med Innolog opnår man et samlet overblik over de undersøgte logs og kan derved afgøre, om der har været usædvanlig eller uhensigtsmæssig brug af – eller søgen efter – data. Vi har også erfaret, at Innolog har en adfærdsregulerende effekt på brugerniveau.

Hurtig og omkostningseffektiv etablering i organisationer i alle størrelser

Flere Regioner og kommuner har allerede valgt Innolog. Den hurtige implementering og skalerbare regelmotor gør Innolog til en nem og alsidig løsning.

I brug hos flere offentlige organisationer - blandt andet i kommuner og sundhedssektoren

Innofactor har etableret Innolog hos nogle af de førende aktører I den nordiske sundheds- og kommunale sektor. Vi yder rådgivning inden for datasikkerhed og support på løsningen. Vores tilstedeværelse i både Århus og København gør at vi altid har lokal ekspertise og branchekendskab.

Innofactor er en ledende nordisk IT-rådgivningsvirksomhed med stor erfaring som leverandør til den offentlige sektor

Innofactor har indgående erfaring med at implementere en lang række løsninger til den offentlige sektor inden for social- og sundhedsområdet. Vores arbejde med både offentlige-, medlems- og private organisationer – garanterer grobund for et langt og udbytterigt samarbejde for alle parter.

GDPR overholdelse

EUs nye dataforordning kræver at dataansvarlige både verificerer og dokumenterer adgangs- og opslagshistorik på følsom- og personhenførbar data. Innolog automatiserer overvågning af datalogning og giver besked når hændelser opstår og hjælper på den måde DPO’en i det daglige arbejde.

Hvorfor vælge Innolog?

  • Centraliseret datalogning
  • Dokumentationskrav på brug af data til audit
  • Proaktiv databeskyttelse
  • Hurtig etablering
  • Virker med offentlige kildesystemer
  • Fjerner manuelle stikprøver ved automatisering
  • Udvid med egne regler
  • GDPR overholdelse
  • Mulighed for tilføjelse af nye scenarier
  • Adgang til ERFA-guppe

*Systemkrav: Windows Server, SQL server

Interesseret i at vide mere?

Kontakt os og få booket et uforpligtende møde og hør mere om, hvad vi kan gøre for din virksomhed!

Troels Westh

Sales Executive
troels.westh@innofactor.com
+45 31 42 01 33