OnePoint

<

Innofactor OnePoint er et moderne socialt intranet, og meget mere!

OnePoint er en suite af løsninger, der fokuserer på brugernes hverdag. OnePoint sætter brugerne i centrum og er udgangspunkt for enhver medarbejders arbejdsdag. OnePoint tilbyder én samlet brugeroplevelse, dynamisk tilpasset alle arbejdssammenhænge – uanset om det er intern kommunikation, projekt- og eksternt samarbejde, kundeservice, salg, kvalitetssikring eller produktion, man arbejder med.

OnePoint understøtter og engagerer medarbejderne til, at udnytte de nye digitale arbejdsværktøjer på en effektiv måde og er ideel til, at give virksomheden den maksimale værdi af Office 365 investeringen.

READY-TO-GO

OnePoint suiten er designet til mobilitet og Cloud, og kommer med en veldefineret og agil udrulningsproces.

ENGAGEMENT

OnePoint udrulningsprocessen sikrer en succesfuld forankring i jeres organisation.

MOBILE FIRST

Vidensarbejde bør ikke handle om, hvor du er, men hvad du arbejder med. Det er én af grundpillerne i OnePoint.

EMPOWERING BUSINESS

OnePoint understøtter styring af f.eks. kvalitet, projekter og kunderelationer.

En modulær suite, der tilpasses jeres behov

OnePoint samler alle organisationens digitale informationsstrømme til ét sted, med udgangspunkt i Office 365. Udover kommunikationsfunktioner, understøtter OnePoint organisationens aktiviteter, såsom salg, projekter og finans. På grund af den modulære opbygning, kan OnePoints moduler tages i anvendelse i takt med jeres behov. Selvom hvert modul kan ibrugtages hver for sig, er de alle bundet sammen, så der ikke skabes informationssiloer.

Meget mere end bare et Intranet

Intranet

Basis er OnePoint Intranet, der er en komplet intranetløsning med segmenteret nyhedsflow, abonnementsbaserede meddelelser, blog, indholdssider, søgning, global navigation, personlige links og applikationer – og ikke mindst er løsningen fuldt ud responsiv og derfor nem at betjene, også fra tablets og smartphones.

Projektportal

OnePoint kombinerer intranettet med Microsoft Project Online, Power BI og SharePoint Online, så brugerne får en overskuelig og effektiv portal til porteføljestyring, projektledelse, administration af projektinteressenter og projektdokumentation.

Samarbejdsportal

OnePoint gør det nemt for brugerne, at oprette og administrere samarbejdsrum (team sites) og anvende skabeloner. Samarbejdsportalen sikrer også, at eksternt samarbejde følger jeres datasikkerhedspolitikker.

Salgsportal

OnePoint integrerer med Microsoft CRM og muliggør en gnidningsfri dokumenthåndtering og relationsstyring, samtidig med, at salgsrapportering og performance management inddrages i jeres Office 365.

Kvalitetshåndbog

OnePoints kvalitetshåndbog sikrer en moderne og digital håndtering af virksomhedens kvalitetshåndbog, herunder dynamisk håndtering af afvigelser, auditing, proces portal, workflows og dashboards.

Kvalitetshåndtering

OnePoint holder styr på jeres forskellige kontrakter og sikrer, at tilhørende ansvar og forpligtelser bliver håndteret korrekt og af de rette personer i organisationen.

Interesseret i at vide mere?

Kontakt os og få booket et uforpligtende møde og hør mere om, hvad vi kan gøre for din virksomhed!

Boris Nyland

Account Executive and Business Consulting Lead
boris.nyland@innofactor.com
+45 53 53 75 70