Collaboration

<

Collaboration

Med 100 % fokus på Microsoft teknologi er Innofactor en af de absolut førende partnere inden for implementeringen og anvendelsen af Office365. Vi har erfaret, at mange organisationer investerer i noget teknologi, men ikke altid får det fulde udbytte af investeringen.

Vi kan være med til at lave en business case for anvendelsen af O365 og skabe overblik over mulighederne, og definere, hvilke elementer, der er kritiske for, at skabe en succes med O365 for organisationen.

Der sker hele tiden nye tiltag i Office365-suiten, hvor Innofactor holder fingeren på pulsen og rådgiver om, hvordan man får mest værdi af sin IT-investering.

Mail – Exchange / Outlook

Der er konkrete fordele og gevinster at hente ved at skifte fra et alternativt e-mail programe eller fra en ældre Exchange version til Exchange 2016, hvad enten der migreres til en cloud only eller hybrid løsning.

Lagring – OneDrive for Business

OneDrive for Business gør det nemt at administrere dine dokumenter, dele dem og samarbejde med andre, uanset hvor du er. Der kan muligvis også besparelse og hente, da ansatte ofte har taget andre cloud løsninger i brug, som nu ikke længere nødvendige.

Værktøjer - Office pakken

Få de nyeste versioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook og meget andet, downloadet direkte på dine yndlingsenheder. Du kan blive ved med at arbejde, selvom du ikke er online.
Alle nye opgraderinger er inkluderet, så du har altid den mest opdaterede version, så snart den er tilgængelig.

SharePoint

SharePoint online er et fantastisk værktøj til vidensdeling og samarbejde. SharePoint kan anvendes til en lang række formål, fx Intranet, kvalitetsledelse, dokumenthåndtering og meget andet, og er et godt værktøj til at engagere og inddrage brugerne.

Teamwork – Skype for Business & Microsoft Teams

Man kan bruge Skype til møder med op til 250 deltagere – også selvom de ikke bruger Skype for Business. Udover det så kan Skype også anvendes til instant messing til andre Skype brugere inden og uden for virksomheden.
Teams er et fantastisk værktøj til at øge produktiviteten endnu mere. Det er kort sagt en kombination af Skype, Yammer og SharePoint i et værktøj. Man anvender det hovedsageligt til instant messaging, samtaler, fildeling, kommunikation i grupper eller individuelt og online møder. Det er et imponerende værktøj, som forstås bedst i live demo.

Workflows, formularer og procesunderstøttelse

Innofactor hjælper en række virksomheder og organisationer med at implementere workflows og formularer til understøttelse af en lang række processer. På den måde kan SharePoint anvendes som en brugervenlig platform til automatisering af processer og indsamling af data. Vi rådgiver omkring implementering og valg af værktøjer som fx Nintex Workflow og Nintex Forms, der gør det let og intuitivt at arbejde med processer selv for medarbejdere uden for IT.

Adoption

SharePoint giver således mulighed for at tilbyde en hel række forskellige løsninger og services, og ofte er der også et godt samspil med øvrige Microsoft produkter som Office, Skype for Business, Yammer og Teams. De mange muligheder medfører en risiko for, at brugerne overvældes af de mange muligheder, og her kan Innofactor rådgive omkring ibrugtagen (adoption) både i forhold til SharePoint og de mange produkter i Office365. vores forretningskonsulenter er eksperter i at træne brugerne, og i at undgå de mange faldgrupper, der kan være ved at tage nye IT løsninger i brug.

Løsninger

SharePoint har som standard en hel række muligheder som let kan udnyttes til gode løsninger. I tillæg hertil har Innofactor udviklet en række brugervenlige løsninger, der gør det lettere at tage SharePoint i brug og få det bedste ud af platformen, og samtidig løser en række af de krav, der stilles til moderne virksomheder og organisationer. Vi har løsninger til opbygning af intranet og til understøttelse af arbejdet med kvalitetsledelse og risikohåndtering.

I tillæg hertil arbejder vi med en række løsninger til præsentation af data, herunder PowerBI, SQL og lignende, hvor der er behov for at kunne præsentere og dele data og indsigt for forskellige brugere inden for og udenfor organisationen.

Interesseret i at vide mere?

Kontakt os og få booket et uforpligtende møde og hør mere om, hvad vi kan gøre for din virksomhed!

Boris Nyland

Account Executive and Business Consulting Lead
boris.nyland@innofactor.com
+45 53 53 75 70